Over ons • Leer ons kennen

Mark Lablans
International Marketing Manager

“Als je als recruitmentbureau goed werk aflevert, creëer je een win-win-win-situatie. Iedereen wordt hier dan beter van.”

Mijn achtergrond is commerciële dienstverlening. Eerst ben ik werkzaam geweest in Sales, wat een-op-een verkoop is en ben later overgestapt naar Marketing. Het leuke aan Marketing vind ik het koppelen van de klantvraag met het aanbod van de organisatie. Dat kan heel breed zijn maar over het algemeen zit de bijzonderheid in de doelgroepbenadering. Marketing wordt dan heel specifiek en gedetailleerd. Je verkoopt dan eigenlijk aan een hele (doel)groep.

Win-win-win-situatie
Ik heb eerder meerdere jaren voor een recruitment bureau gewerkt en wat ik het allerleukste vind aan recruitment is dat, als je als bureau goed werk aflevert, je een win-win-win-situatie creëert. Iedereen wordt hier dan beter van, de klant als opdrachtgever, de professional als geplaatste kandidaat en het recruitmentbureau zelf.

Er zijn meerdere reden waarom ik bij QTC Recruitment werk. Eén hiervan is de diversiteit die heel normaal, en natuurlijk onderdeel van het bedrijf is. Vanuit deze diversiteit kunnen wij de verschillende (internationale) klanten en professionals vanuit meerdere invalshoeken goed begrijpen en hierdoor ook beter ontzorgen.

Creating Value in Life Science
Voor mij betekent Creating Value in Life Science het internationale netwerk van QTC Recruitment nog verder uitbreiden. Door een nog groter netwerk te creëren kan de (soms) zeldzame vraag naar een professional vanuit een werkgever, of een zeldzame specialisatie van een kandidaat net het verschil maken. Dit verschil kan allesbepalend zijn in Life Science en heeft effect wat Life Science kan doen.

Net als in recruitment zelf, komen ook in Marketing de vier kernwaarden samen. Als het er op aankomt dan past de kernwaarde Service misschien wel het beste. Met de beste, op maat gemaakte service, is de klant en de professional als kandidaat, altijd het beste af. Daar hebben eigenlijk de andere waarden dan ook betrekking op.