Over ons • Leer ons kennen

Amanda Melisa Bundgaard Vad
Senior Associate | Nordics

“Recruitment is een cirkel waar iedereen wint”

Voordat ik bij QTC Recruitment begon, heb ik in Customer Service gewerkt op Copenhagen Airport, in de ‘restaurant-business‘ als Supervisor en ook in de telemarketing-industrie. Als Supervisor was ik verantwoordelijk voor het vinden van nieuwe medewerkers voor het team. Hierdoor is mijn interesse in recruitment ontstaan. Naast mijn ervaringen in mijn werk, heb ik een bachelor ‘Chinees’ gedaan aan de Universiteit van Kopenhagen.

Wat ik als supervisor erg leuk vond, was dat ik verantwoordelijk was voor het selecteren, interviewen en opleiden van de nieuwe medewerkers. Desalniettemin was ik erg ‘groen’ in recruitment voordat ik bij QTC Recruitment begon. Ik heb er altijd van gehouden om met mensen te werken en mijn communicatieve vaardigheden in mijn werk te kunnen gebruiken; mensen kunnen helpen. Ik werk graag in een snelle omgeving op een professionele dagelijkse basis, waar elke dag anders is.

Mensen-mens
Een rode draad in mijn carrière is zeker mijn passie voor service en communicatie op hoog niveau. Verder hou ik van een uitdaging – en recruitment blijft uitdagingen geven. Daarnaast ben ik een echt ‘mensenmens’. Als recruiter ben ik met deze combinatie in staat om een win-win situatie te creëren voor onze klanten en kandidaten. Dit is een volledige cirkel waar iedereen wint, en ik vind het leuk om deel uit te maken van dit proces.

Voor mij is Life Science zo’n belangrijk en invloedrijk deel van de wereld. Het raakt ons allemaal, in die zin dat het een sector is die altijd groeit en zich ontwikkelt. Ik ben er trots op de experts in deze branche te kunnen bijstaan. In deze Life Science recruitment branche leer ik elke dag nieuwe dingen.

Kernwaarden
De kernwaarde ‘World-class’ past het beste bij mij. Maar ik geloof dat ik ook ‘energy’ breng in mijn werk, ‘act as partner’ – samen met mijn collega’s, voor professionals als klanten – en ik ‘strive for growth’, zowel professioneel als persoonlijk. Ik geloof dat deze drie kernwaarden gecombineerd essentieel zijn om ‘World-class’ te zijn. Ik zal er altijd voor zorgen dat ik iedereen met wie ik werk zo goed mogelijk van dienst ben. En om tevreden te zijn met deze service, moet het ‘World-class’ zijn. Hierdoor zullen alle partijen die met mij samenwerken deze service, goede communicatie en het gevoel goed verzorgd te worden ervaren.