Over ons • Leer ons kennen

Herman Christiansen
Business Developer | Nordics

“Ik vind het geweldig dat ik met mensen kan werken, binnen de Life Science-industrie,
die dagelijks het leven en de gezondheid van mensen verbeteren”

Sinds 2017 ben ik werkzaam in sales en ‘new business development‘ in de Scandinavische en Europese markt voor verschillende bedrijven binnen Life Science. Ik heb gewerkt in sectoren als medische hulpmiddelen, chemie en biotechnologie, waar ik dagelijks zakelijke relaties beheer. Ik ben in 2021 bij QTC Recruitment gekomen als Business Developer in de Nordics en ben daar nog steeds erg blij mee.

Mijn rol als Business Developer bestaat uit het eerste aanspreekpunt te zijn voor nieuwe klanten en new business development te ontplooien in de markt. Ik ben dus de schakel tussen nieuwe klanten en de rest van ons recruitment-team in de Nordics. Mijn functie en verantwoordelijkheden zijn om onze klanten te helpen en te bedienen en hen van begin tot eind te begeleiden in het recruitment-proces in nauwe samenwerking met de rest van de collega’s.

Trots
Ik vind het prettig dat geen dag hetzelfde is binnen QTC Recruitment. Ik sta voortdurend versteld door de schaal en snelheid van innovaties en vorderingen binnen Life Science. Ik vind het geweldig dat ik binnen deze branche mag werken met mensen die het leven en de gezondheid van mensen verbeteren. Daarnaast ben ik blij en trots om deel uit te maken van QTC Recruitment.

Voor mij betekent ‘Creating value in Life Science’ om deel uit te maken van de voorhoede binnen de industrie en de mensen binnen de industrie te kunnen ondersteunen. Voor mij betekent het creëren van waarde in de Life Science-industrie in staat zijn om de klanten en de professionals te helpen; waardoor ze kunnen samenwerken om de kwaliteit van levens van mensen over de hele wereld te verbeteren.

Act as Partner
Van de vier kernwaarden van QTC Recruitment hecht ik de meeste waarde aan ‘act as partner’. Deze kernwaarde komt tot uiting in mijn benadering en omgang met klanten. Ik vertrouw altijd op een open en eerlijke dialoog waarbij communicatie de sleutel is in het onderhouden in het contact van professionele relaties met mijn klanten. Met deze kernwaarde in gedachten weten mijn klanten dat ze mij kunnen vertrouwen en weten zij dat ze in goede handen zijn, waarbij hun belangen het belangrijkste aspect van onze relatie zijn.