Vacature - Jouw nieuwe functie

Customer Service Team Lead

Nu solliciteren

Deel deze vacature

Voor een toonaangevende leverancier van hulpmiddelen in de zorg zijn we op zoek naar een enthousiaste Customer Service Team Lead. Het betreft een uniek bedrijf dat al meer dan 30 jaar een gevestigde partner is voor de zorg in Nederland. Met unieke aanvragen van klanten is elke oplossing maatwerk en is de vraag niet of, maar hoe de beste oplossing eruitziet!

Details

Utrecht - Netherlands

40 uur per week

leer ons kennen

Jouw consultant

QTC logo icon Over jouw rol

Zo maak jij het verschil

Als Customer Service Team Lead ben je verantwoordelijk voor een groot deel van de binnendienst en fungeer je als brug tussen de klant, het bedrijf en zijn partners. Dit maakt dat het een gevarieerde functie is waar geen dag hetzelfde is! Voorbeelden van werkzaamheden zijn het behandelen van complexe klantaanvragen en offertes, het managen van de voorraad van het demoapparatuur, het sparren met partners voor de beste oplossing en mogelijkheden, een nauwe samenwerking met de buitendienst en logistieke afdeling voor de ideale customer journey, en het monitoren en rapporteren van de prestaties van het Customer Service team.

QTC logo icon Wat nodig is

Wat jij mee brengt

De ideale kandidaat heeft een achtergrond binnen een service- of commercieel team uit de zorgsector. Het is voor ons namelijk belangrijk dat je de taal en complexe behoeftes begrijpt van zowel patiënten als zorgverleners.
 
Daarnaast ben je iemand die:
  • Houdt van een uitdaging met zowel verkoop als inkoop;
  • Gedegen ervaring in een vergelijkbare functie heeft;
  • 32 tot 40 uur per week beschikbaar is;
  • Enthousiast, flexibel en proactief is;
  • Gemotiveerd is en het leuk vindt om klanten te verrassen.

QTC logo icon Wat wij bieden

Jouw voordelen

Natuurlijk staat daar ook iets tegenover!
 
Een baan met veel uitdaging en een plezierige, informele werksfeer. Er is veel ruimte om mee te denken over hoe wij service verlenen aan de zorg.
Daarnaast biedt de rol:
  • Een fulltime/parttime contract;
  • Marktconform salaris;
  • Vakantiegeld, goede pensioenregeling en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Mogelijkheden voor professionele ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
  • Een zeer gevarieerde en uitdagende functie binnen een kleinschalige organisatie, volop in ontwikkeling;
  • En misschien wel het belangrijkste: de kans om bij te dragen aan het duurzaam en betaalbaar houden van de zorg.

WORD JE ENTHOUSIAST VAN DEZE FUNCTIE?

Let's Connect

Geaccepteerde bestanden: jpg, gif, png, pdf, doc, docs, docx, Maximale bestandsgrootte: 29 MB.