Vacature - Jouw nieuwe functie

Service Support Officer

Nu solliciteren

Deel deze vacature

Voor een dynamische organisatie met een gevestigde reputatie in medische wereld zijn we opzoek naar een Service Support Officer. De organisatie staat niet alleen bekend om hun brede portfolio van medische producten maar ook om de hulp van de integratie hiervan in ziekenhuizen en zorgcentra. Ben jij klaar om ook een impact te maken op de zorg in Nederland?

Details

Medical Devices

Engineering

Veenendaal - Netherlands

40 uur per week

leer ons kennen

Jouw consultant

QTC logo icon Over jouw rol

Zo maak jij het verschil

Voor de rol van Service Support Officer zijn we op zoek naar iemand die enthousiast wordt van het meedenken in verbeterprojecten voor een optimaal klantgericht project en de inzet van het ERP-systeem. Service Je neemt storingsmeldingen aan, voert deze in het ERP-systeem (Microsoft D365) in, maakt reparatieoffertes en volgt deze op. Ook plan je de afspraken (agenda beheer) voor de Field Service Engineers in, zodat zij reparaties en onderhoud op locatie en/of intern kunnen uitvoeren. Na goedkeuring van de klant koop je eventueel benodigde onderdelen in, zet je de reparatie in gang en volg je deze op. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het factureren van service calls en het verzorgen van service rapportages voor ziekenhuizen. Het reparatie- en bruikleenarchief houd je up-to-date. Je voert sales orders in, verzorgt de levering en facturering, en registreert en verwerkt bruikleenleveringen en retourzendingen in het ERP-systeem (Microsoft D365). Verder maak je transportopdrachten aan voor het ophalen en leveren van apparatuur en behandel en volg je overige service gerelateerde zaken en vragen op, inclusief e-mails en telefoongesprekken. Contractbeheer Je werkt onderhoudscontractvoorstellen uit en verstuurt deze vanuit Microsoft D365, in samenwerking met de verkoopafdeling. Nieuwe apparatuur voeg je toe aan bestaande onderhoudscontracten (addendum). Je maakt voor- en nacalculaties van contractprijzen, inclusief facturatie, en bewaakt de looptijden van de lopende onderhoudscontracten. Tenslotte evalueer je full-service onderhoudscontracten en de bijbehorende reparatieoverzichten.

QTC logo icon Wat nodig is

Wat jij mee brengt

  • 2 à 3 jaar werkervaring in een (service) administratieomgeving, bij voorkeur binnen de medische branche;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring met ERP systemen , CRM systemen, Sharepoint; Excel, waarbij ervaring met Microsoft Dynamics 365 een pré is;
  • Je werkt resultaatgericht en projectmatig op een georganiseerde wijze;
  • Je bent stressbestendig;
  • Commercieel inzicht, gecombineerd met een klantgerichte instelling;
  • Communicatief gedreven, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift
  • Je bent creatief en denkt in oplossingen;
  • Je onderscheidt jezelf door je analytische geest, je klantgeoriënteerde benadering en je capaciteit om op meerdere niveaus te communiceren en te presenteren;
     

QTC logo icon Wat wij bieden

Jouw voordelen

  • Een marktconform salaris in lijn met je ervaring
  • Een 13e maand;
  • 30 vakantiedagen en uiteraard 8% vakantiegeld om te kunnen besteden tijdens deze vakantiedagen;
  • Een uitstekend pensioenplan;
  • Een bijdrage aan jouw ziektekostenverzekering;
  • Wij vieren onze successen graag met het team. Dit doen wij door leuke uitjes, BBQ’s, kickoffs, maar hebben ook altijd een lekkere verse fruitmand op kantoor;
  • Je maakt deel uit van een dynamisch team waarin je je verder kan ontwikkelen. Wij bieden opleidingen en permanente coaching aan onze werknemers;
  • Deze gevarieerde en interessante job laat ruimte voor initiatief. Jouw mening en inzet wordt gewaardeerd;
  • Een uitdagende omgeving waar welzijn en resultaten hand in hand gaan;
  • Uitstekende overige secundaire arbeidsvoorwaarden.

WORD JE ENTHOUSIAST VAN DEZE FUNCTIE?

Let's Connect

Geaccepteerde bestanden: jpg, gif, png, pdf, doc, docs, docx, Maximale bestandsgrootte: 29 MB.